REGULAMIN SUPERNOVA SERWIS ROK 2025 obowiązuje od 07.01.25r.
- Ze względu na nadużycia serwisów i oddawanie do nas urządzeń na „darmowe” diagnozy,
wprowadzamy opłatę za diagnozę urządzenia. Diagnoza będzie płatna tylko i wyłącznie w przypadku, gdy klient po oddaniu urządzenia do naprawy i po otrzymaniu wyceny – nie wyrazi zgody na naprawę, mimo że naprawa taka jest zdecydowanie ekonomicznie opłacalna (tj. nie przekracza połowy średniej wartości urządzenia). W takich przypadkach koszt diagnozy wynosi 50zł. Kwota ta jest dla nas w pewnym sensie rekompensatą za czas jaki poświęciliśmy na zdiagnozowanie usterki, na naprawę której klient potem się nie godzi bez uzasadnionego logicznie powodu. W każdym innym przypadku, diagnoza jest darmowa i nie jest dodatkowo doliczana do kosztów naprawy urządzenia. - Na każde oddane do nas urządzenie do naprawy, z góry przyjmujemy zgodę na naprawę za minimum 50zł. Nie wykonujemy tańszych napraw. Punkt ten oznacza, że jeśli naprawa danego urządzenia nie przekracza 50zł – wykonujemy ją z automatu, bez dodatkowych pytań o zgodę. Prosimy o zadbanie o taką zgodę u klienta przy przyjmowaniu urządzenia do naprawy w Waszym serwisie.
- Kaucja za wypożyczenie nośników danych wynosi 50zł. W przypadku, gdy nośnik nie zostanie zwrócony w ciągu 30 dni, kaucja przepada, a nośnik staje się własnością osoby wypożyczającej.
- Za podjęcie próby naprawy urządzeń po zalaniu pobieramy opłatę 50zł, bez względu na efekt końcowy. O fakcie tym informujemy przed podjęciem działania. Opłata ta pobierana jest za czynności niezbędne do próby uruchomienia urządzenia, takie jak: czyszczenie, regenerację połączeń, lutowanie itp.
- Opłata za odzyskiwanie danych (zdjęcia, filmy, kontakty, pliki) wynosi zawsze minimum 100zł i dotyczy przypadków, w których uszkodzony jest wyświetlacz, a rozmiar danych nie przekracza 16GB. W pozostałych przypadkach (więcej danych lub bardziej rozległe uszkodzenia), usługę wyceniamy indywidualnie.
- Gwarancja na usługi wynosi 3 miesiące. Wyjątkiem są: 1.) Urządzenia po zalaniu. Gwarancja na takie urządzenia będzie wynosić 30 dni. Oznacza to, że jeśli urządzenie miało kontakt z cieczą, poinformujemy o tym fakcie przed naprawą i z automatu oznaczać to będzie krótszą gwarancję na takie urządzenie. 2.) Najtańsze wyświetlacze IPS montowane w miejsce wyświetlaczy OLED/AMOLED – gwarancja zgodnie z cennikiem 14 dni. 3.) Baterie zamienniki – 30 dni.
- Usilnie prosimy o zbieranie od klientów kodów blokady / wzorków / haseł przy przyjmowaniu urządzenia do naprawy. Ich brak wydłuża niepotrzebnie naprawę. W przypadku otrzymania urządzenia bez danych do odblokowania – będzie ono trafiać na koniec kolejki urządzeń naprawianych.
- W przypadku, gdy klient nie chce podać danych do odblokowania urządzenia, prosimy
o zaznaczenie tego przy przyjmowaniu urządzenia. W takim przypadku dajemy gwarancję
tylko i wyłącznie na wymienianą przez nas część lub naprawianą funkcję, bez żadnej gwarancji na działanie pozostałych podzespołów i funkcji.
SERWIS SUPERNOVA