Jak wysłać sprzęt do naprawy?

Podpowiemy Ci jak oddać sprzęt do naprawy w Supernova Serwis

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz zlecenia, wydrukuj i dołącz go do przesyłki.

Zapakuj urządzenie

Zapakuj bezpiecznie swój sprzęt, aby dotarł do nas w całości.

Nadaj
przesyłkę

Korzystając z usług dowolnego kuriera lub  paczkomat InPost.

Zadzwonimy do Ciebie

Informując Cię o kosztach naprawy.

Zapłać za naprawę

Przelewem, przy odbiorze lub za pobraniem.

Odbierz 
 sprzęt

Od kuriera, z paczkomatu lub osobiście.

Wysyłam kurierem

nadaj przesyłkę:

Supernova Serwis
ul. Jana i Jędrzeja Sniadeckich 5
35-006 Rzeszów
+48 737 600 727
biuro.supernovaserwis@gmail.com

Wysyłam Paczkomatem

nadaj przesyłkę:

Paczkomat RZE64M
+48 737 600 727
biuro.supernovaserwis@gmail.com

 

Skontaktuj się z nami - wycenimy Twoją naprawę

Jeżeli potrzebujesz się z nami skontaktować w celu dokonania indywidualnej wyceny kosztów naprawy, uzyskania informacji o postępach naprawy Twojego sprzętu lub masz inne pytania, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Możesz skorzystać z CHATU albo wybrać jedną z poniższych form kontaktu:

Supernova Serwis
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 5
35-006 Rzeszów
Mamy parking obok budynku

telefon

+48 737 600 727

email

biuro@supernovaserwis.pl

Zobacz też nasze naprawy w mediach społecznościowych:

Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania

Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz.